by amanda

| Vardag
Jag, Linn och Ida har segat nästan hela dagen framför tvn. Nu har jag precis gjort mig klar och tjejorna drog för en liten stund sen. Vid 6 någon gång kommer farmor som fyller år + resten av släkten. Mysigt värre, vi hörs när de har dragit för nu måste jag hjälpa pappa. Kisses <3

midsommarafton 2004
Anonym

okej det är lugnt =)

felicia

svar: Okej, vad trevligt :). Jag gör inte så mycket. ska nog se på teve lite.

soofie

sv: ta de lungt tror jag =) själv då ?

ronja

sv: tack :)

söt bild!

soojoo!

vabra vännen :) med mig är det toppen!

vad gör du ikväll då sötnos?

Lindberg

Haha det är inte jag på bilden! :)

Netty♥

sv. svarar på kommentarer och har tråkigt :)

Cajsa

hehe ok..xD jag fick linser i stemendium när jag va 11 men jag löste aldrig ut dem för att jag inte kunde sätta in dem..xD men vad trodde dem? En 11:årig tjej som är rädd för typ allt får linser... :S

soojoo!

vad mysigt :)

jag ska träffa en vän senare :)

Anonym

ikv ska jag sova hos min pojk :)

svar jaha okej :)

har bara vart hemma:)

soofie

sv:mys :D hoppas ni får de trevligt

Netty♥

sv. tack! köpte den på jc förra veckan om du vill ha en :)

mathilde♥

tack :)

Sissi

men gud vilken söt bild - det är så rolgit att kolla bland gamla bilder :)

hannahh

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

E R I K A

sv; okej :)

sandra

sv: aa :)

gör du då?

felicia

svar: ja, absolut!

ida&frida

sv: va bra, jo, de är bra här med :)

Miranda M.

Ta en titt på min blogg? ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: