by amanda

| Vardag

Jag och Ida har solat i stort sätt hela dagen förutom då vi åt lunch och tog lite paus .. Jag hoppade in i duschen och har fixat mig lite men vi ska snart börja göra oss klara helt för vi ska åka in till stan och äta middag på tacobar. Jag bloggar efter när jag kommer hem igen, ska försöka ta bilder. Pussar amanda


Cajsa

j odå, det funkar. gjrot idag då?

MICHAEL JACKSON [minnesblogg]

Fin blogg! :)

sandra

sv: okej nice :D

E R I K A

sv; härligt, samma här :D

tack!

erika

Ja jag vet. Får ta och ta mig tid till att fixa den!



Härliga bilder :)

Sandra

Tack!

Allt bra med dig?

Kram

Jojjo*

Fin blogg :)

soofie

hej :D undrade om du kunde fixa blogg design ?

elin !

sv: Tack !

hejannw

inte mycket :)

Lindberg

Härliga bilder! :)

och snygg blogg! :)

Lina

sv: okii

milia ♥

tack :D <3

Felicia

svar: jo det är bara fint :).

Nathalie

Skulle vara snällt om du ville svara på min kvällsfråga!

soofie

sv:okejs taack :D

ronja

fina bilder :)

Ping Lowhngren

oh gud vad jag saknar sommaren<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: