by amanda

| Vardag

Godmorgon ! Åh, det är ett underbart väder idag. Jag och Ida vaknade vid halv 1, gick upp och åt frukost ute i solen. Bestämde oss direkt för att sola så nu ligger vi här och solar, hur skönt som helst ! Jag vet inte vad som händer idag eftersom Filippa är arg och vi skulle vara med henne. Men jag hör av mig senare, kisses

alaa,

ja själv då :]

M A L I N H E,

SVAR. tack! :)

Erica

SV: Jaha, så kan det ju oxå vara. TEAM JACOB! :)



Jag håller på lite med design och kolla på designadinblogg om hur man flyttar upp datum och tid under inlägget. Det gick inte så bra... alltså har gjort allt som står men det måste vara något mellanrum eller tecken på fel ställe. Tror du att du skulle kunna kopiera just den koden ifrån din kodmall och skicka till mig på mail? :)



Vore hur schyst som helst! <3

Nathalie

fin outfit:)

L I N N E A

söt blogg :) hur mår du? ♥

soojoo!

snygg outfit!

Netty♥

sv. ingenting vad jag vet. hos dig då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: