by amanda

| Vardag

Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte
varit hemma så jag kunnat blogga.
Jag och Filippa drog in till stan, köpte skor till henne och åt på donken. Efter det drog vi hem till mig, satt ute och chillade + rakade benen. Efter ett tag drog vi hem till Filippa. Där åt vi middag och målade naglarna + lite annat. Sen åkte vi till Kärrtorp, mötte Ida och hälsade på Basse och Thrife. Vid 8 någon gång drog Filippa hem och Muffe kom ut. Hälsade på Annie och några och så kom Leo. Vi stog där en stund och sen drog jag och Ida hem till mig, städade lite och sen kom Muffe och Leo. Men de stannade i 20 min kanske innan de drog igen .. Men nu ska jag och Ida chilla galet, lyssna på musik och kankse kolla på någon film. Men vi hörs väl senare. Pussar amanda <3



Haedil* HUMOR BLOGG*

Jodå sj? :)

Netty♥

sv. okej. skönt att höra :)

Lina

sv: vsg =P



Träffat många i dag? låter så i alla fall

D A N I E L A ♥

- ja det är super,själv:)?

hejannw

jadå :D själv då?

justsingit ♪♫

sv: tack :D

allt bra?

sandra

sv: jaha okej :P

justsingit ♪♫

sv: de är toppen !:D

gjort idag?

sandra

sv: hehe okej :D

Lina

sv: okii skoj =D

hejannw

härligt :D

milia ♥

aha du menade så :$

Lina

sv: okii



skulle fara till kompis men hon skulle bort eller va de va. Så det blev en städ dag.=( Annars har det inte hänt så mycket.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: