by amanda

| Vardag

Godmorgon sötnosar. Jag och Filippa gick upp vid halv 1, ställde klockan såklart ;) Vi har precis ätit frukost och ska kolla lite på tv innan vi gör oss i ordning för stan. Igår kväll kollade vi bara på film. Men vi hörs senare när jag kommer hem, svarar på komentarer då också. Bilder får ni ikväll, pussar amanda <3

DENISE

riktigt fin header!:D

felicia

svar: yees.

vad gör du!?

clara

kristen:)

Jeanette

sv. jadå. själv? :)

D A N I E L A ♥

- tack :D

Cajsa

hehe ja men jag såg inte vilken bokstav som saknades..xD är halft blind.. :P

hejannw

ja :D

felicia

svar: okej, jag gör inte så mycket.

Ska titta på film.

justsingit ♪♫

fin blogg :)

Erica

SV: Oj okej. 2 -3 veckor sen. Jag ska också gå på torsdag ^^ Köpte mina i lördags :D Team Jacob eller team Edward?

Fanny

Svar: haha, det är faktiskt inte en varg. Det är en siberian husky :D men vist liknar det en varg? ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: