by amanda

| Vardag

Hello bitches ! Nu är jag hemma igen, bloggade aldrig innan jag åkte för var helt inne i en bok. Jag läste till omed med bilresan hem fast jag blir åksjuk .. När jag kom hem bytte jag om och Filippa kom för en stund sen. Vi ska snart dra ut och träffa Muffe och Leo tror jag. Ska även möta Annie, Elin och Julia för att hälsa. Men sover hos Filippa inatt så vi hörs kanske senare. Pussar amanda <3

sandra

Sv: jupp :)

vad läser du för bok?

Fanny

Svar: Tack! :D

clara

jadu, den är sjukt söt:D

M A L I N H E,

SVAR. hehe, yes! =)

Sandra -fotoblogg

det är bara bra :) vad gör du?

Kram

hejannw

är hos en kompis :)

della

sv; jaha okej soft :) kram

MyzaaN

tackar sweety har haft den så länge .P

Erica

SV: Jo helt okej.. Ska du kolla på Eclipse?

elin !

sv: Så lite så :)

Ha en bra kväll!

' oliviaalm

haha coolt men pinsamt ! :D

Anna

sv: tackar tackar ! :)

Lina

supper söt blogg=D

cecilia

äeeej inte snööö!! :P

s o f i a <3

http://ouws.blogg.se/2010/june/anmal-er-till-veckans-blogg.html#comment



VECKANS BLOGG! :D

JULIA

- Brukar också bli bilåksjuk,blev det på midsommarafton&i lördags.

Vad gör du? :D

ronja

fin bild :)

della

sv; tack :)

lägg till mig på bloglovin vettja ! :)

della

sv; så nu har jag gjort dey :)

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: