by amanda

| Vardag
Hello bitches ! Vaknade vid 10 hemma hos hanna, gick upp och åt frukost, lyssnade på musik och sen drog jag hem. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här. Ska alldeles strax börja fixa mig men först ska jag svara på alla komentarer. När jag är färdig ska förmodligen jag och Matilda till stan. Vid 18.10 blir det bio, dear john ! Har längtan efter den super länge :) Sover hos Matilda ikväll så uppdaterar när jag får tid. Pussar amanda <3








L i n a

gött ju :) jo det är bra!



Händer för ngt ikväll? :)

J

sv:

vilken bio? :)

L i n a

men kul :D

vad för film?

ska på kalas kanske sen bara vara hemma

Lillie ♥

SV: Åh tack som frågar :D ! På matte provet

gick de sudär, har lite svårt för de ! Men gjorde absolut mitt bästa ! Sen på spanska provet gick det toppen :D

Vad händer idag då ?

Cajsa

haha eller inte...^^ vill ut och sola men samtidigt vill jag inte sola med syrran...ska jag sola ska jag vara ensam hemma.. :P

Matilda

sv: Tack =)

Desamma, jätte härliga bilder!

Fanny

Vad mysigt ni såg ut att ha det! :D



Svar: Mysigt :D Vad ska du se?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: