by amanda

| Vardag
Förlåt för att jag inte uppdaterade innan jag drog hemifrån, men låg och kollade på Ugly Betty och pappa ringde mig 20 min innan vi skulle åka till landet så jag fick skynda mig att packa ihop allt och sen blev jag hämtad. Vi åkte till Norrtälje, åt pizza till middag och sen handlade vi. Åkte direkt efter det till landet och när vi kom fram så packade vi upp allt och nu sitter jag här framför datorn. Jag uppdaterar senare, pussar amanda <3
Vannichi

Fin blogg , hur mår du :)?

zaneta

haha okej xD

så du ska alltså fira midsommar på landet? :)

elin !

sv: så lite så :)

clara

farligt snygg:D

sandra

sv: haha ja :P

Sandra

Det är bara bra, hur är det med dig?

Krm

Anonym

sv: okej:)

KRAM

Filippa

Sv; Sådär, är lite förkyld, men det är bara att fortsätta att leva! :)

ronja

sv: tack :)

fin bild :)

clara

lite varstans;p

elin !

sv: jobbat lite, sen inget. Dudå ? =)

E.B ♥

sV; yes!

jodå?... "/

Louise

Ta chansen att få fler läsare! Anmäl dig gratis och enkelt till "veckans blogg" här:

http://louisetennis.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: