by amanda

| Vardag




"Jag är bäst, och du är inte värd mig
du är sämst, och jag är fan hela världen."

hejannw

säg en bra låt :)

milia ♥

fast är löshår med :$

dina ögon e grymt fina

Lina

sv: a supper tråk. Men i morn ska jag o kompis till ett bad ställe o bada om jag blivit bättre.

hejannw

haha okej :D

Anonym

din blogg e bra! :D

hejannw

airplanes - bob

hejannw

haha okej :D

Anonym

sv: taaack! :D

milia ♥

lungt:D

~Fatimaswary§

Vill du bli veckans blogg? anmäl dig på bloggen :)

kram^^

A L E X A N D R A '

:) Heej! Ursäkta om jag stör dig men om du inte är jätteupptagen så skulle det vara

jättejätte gulligt om du kunde rösta på mig :$ vill gärna komma till final

i en tävling, skulle vara jättegulligt om du ville rösta :$

Du behöver bara trycka på ikonen med hjärtat nere till höger

för att rösta.. Tack för allt du är underbar :$$



här finns mitt bidrag; http://gogreen.se/picknicksm/entry/203

erika

Jag hade en design förr men jag var så sjukt less på den. För den var bara svart och dyster och nu när det började bli sommar så kände jag att jag inte orkade med den designen längre så jag bytte bara snabbt tema. Och jag har försökt att ändra tema osv men pga att den här datorn inte är den bästa så kan jag inte fixa en ny design förrän jag har min egna dator :)

johanna

shit vilka fina ögon! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: