by amanda

| Vardag

Hallu ! Förlåt för att jag inte bloggade mer igår men mitt internet stängdes plötsligt av så la mig i sängen och kollade på en film istället. Somnade vid 2 någon gång och vaknade imorse klockan halv 12 av sms. Jag skulle precis gå ut och sätta mig på ballkongen och äta frukost när ett oväntat samtal från pappa kommer. Han säger att jag har 15 minuter på att göra mig klar, så jag slänger på mig kläder och hinner äta halva frukosten när pappa kommer. Vi ska alltså åka och ta livmoderhalscanser sprutan. Jag var lite små nervös men det gick bra, fast det gjorde ganska ont. Men jag antar att det till slut är värt det. Men nu är jag hemma och ska kolla lite på ugly betty. Vi hörs senare, pussar amanda <3

en bild från pickniken igår, föresten så var det super mysigt :)

E M A . W O R L D

idag ska jag tvätta hahaha :D du

linda

aha okej :) ♥

E M A . W O R L D

haha okej nice:D

hejannw

tack :)

E M A . W O R L D

reser till italien om 2 dagar:p

hejannw

Nu ligger och och solar och kanske ska träffa min pojkvän senare. själv? :)

E M A . W O R L D

hah ja:D<3

hejannw

mysigt :)

mathilde♥

yes ;D.

lovisa

picknick är supermys :D



sv: tack :)

ronja

sv: tack :D

naajs tröja :)

sandra

haha aa :)

vad gör du då?

sandija

fin bild :D

w :)

härligt :)

inte så mke, ska fara till mamma nu :)

Anna

sv: Tacktack :D det såg mysigt ut !

Sandra

Jag ska baka tårtor till midsommar och sola ett par timmar!



Allt bra med dig?

Kram

Eleena

sv; Okej ;P

Allt bra? :)

MyzaaN

kommerl ite folk hit så vi ska grilla och så själv då? kram

E M A . W O R L D

ihih ja ^^

Ana-Marija

Gud vad härlig bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: