by amanda

| Vardag
Godmorgon godmorgon, i kööööööör =D
Jag sitter på jobbet och väntar på att Erik ska bli klar så att han sen kan skjussa mig till Segeltorpsskolan. Där är syster och hennes pojkvän så ska möta dom där och jobba ;) Idag är det förmodligen sista dagen jag jobbar, lite synd men skönt att slippa behöva gå upp så tidigt. Jag bloggar i allafall när jag kommer hem, hörs då!

gammal bild :O
linnea

sv: aa =)

Nathalie

ha en bra dag på jobbet!

S.

Kul med jobb :)

M A L I N H E,

SVAR. tackar! :d

MATILDA

tack så mycket söte ! :D

Anna

Allt bra med dig? (:

Sandra

Hej vännen! Vad händer idag då?

Kram

sandra

nej jag är fortfarande sjuk /:

della

sv; jag håller verkligen med dig! :)

julia

älskling, vill du gästblogga hos oss torsdag - söndag? :) <3

elle

awe, tack! ;D

ronja

sv: tack :D

söt bild :)

soojoo!

tack sötnos :)

vad gör du idag då?

hejannw

jadå :)

elin !

sv: tack så jätte mkt ! :)

Allt bra ? =)

milia ♥

vet faktsit inte ska du görad å :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: