by amanda

| Vardag

Efter det förra inlägget jag skrev så gick jag och mamma till biblioteket men det var stängt så gick hem igen, åt middag och satte sen på 3 säsongen av ugly betty. Har kollat klart på första skivan och är jätte sugen på att sätta på en till men mamma ville ha tvn så det får bli en annan dag. Ska kolla lite på facebook och bloggar nu, kanske sätter på en film sen. Pussar amanda <3

jag saknar dig

mathilde♥

tack :)

vad gör du?

clara

tycker faktiskt nästan han är snyggare nu:)

E M A

okej :D va jobbar du me :D

erika

Okej, härligt! Jodå det är toppen :)

Tackar!

lovisa

sv_ bara bra, sj? :)

Eleena

sv; okej, jag har vari med kusin :) <3

Fanny

Svar: Tack! :D

felicia

sv: vad bra

R e b e c c a

sv: Härligt det :D



Tack gullet ^^

MyzaaN

haha va kul :D

julia

sötnosar ;) <3

eemmapeemma

är det du & din kille (: ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: