by amanda

| Natur
Nu är jag hemma igen, jobbade till 5 i allafall. Idag har jag varit på en nybyggd skola, kommer inte ihåg vad stället hette. Där har jag i allafall satt i nya lås och till lunch käkade vi sallad på en italiensk resturang, mums :) Efter att jag slutat åkte jag direkt hem, skulle ha träffat Annie men hon hinner typ inte och jag är riktigt seg känner jag så ska nog bara vara hemma om inget roligare händer. Hörs senare, pussar amanda <3

före & efter
Hejannw

jag vet :)

E.B ♥

sv; jaaa, som satan! ;-)

linnea

sv: okej =)

Honi

Superfint, tycker den andra bilden har lite mer karaktär om du förstår vad jag menar :)

thaipinnen ♥ - gör gratis designer

gillar din blogg:)

milia ♥

ja bara bra :D själv,

Ciiz

tack så mkt :D

Anna

sv: åh så najs :) nej jag tjillade mest i helgen :D

LIIV - vanlig men unik

Sv: Jotack det är bara bra, själv då? :)

lovisa

sv: tack :) dessa bilder va också fina :)

soojoo!

åh tack sötnos :)!

clara

helt klart snyggast:)

felicia

svar: bara fint, sj?

sandra

sv: okej :D

min dag har varit bra, har umgått med kompisar och nu tar jag det bara lugnt!

Anonym

jag har bara tagit det lugnt=) vad jobbar du med?

Alejandro

sv: ja jag är hennes pojkvän haha :D

milia ♥

härligt att höra :D

M A L I N H E

SVAR. tackar! :)

Ana-Marija

Hjälp gärna mig att bestämma mig vilken utav mina designer jag ska behålla..

den förra eller nya? :D

ronja

najsa bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: