by amanda

| Vardag
Hej sötnosar ! Idag slutade vi halv 3 efter att ha varit på bonniers konsthall. Jag, Matilda och Elin drog direkt till hötorget och hämtade ut biobiljetter och sen åkte vi till sätra. Där mötte vi Elins farmor och gick till en frisör. Vi hade tid klockan 4 men elin fick inte börja klippa sig fören typ 16.40 -.- Det tog super lång tid och alla 3 skulle klippa sig förutom jag så jag satt själv och väntade. Jag satt och väntade i minst 3 timmar och när vi äntligen var klara åkte vi hem till mig. Hämtade grejer och bytte om och sen drog vi till Hanna. Vi skulle ju ha tjejmidag där så när vi kom dit fick vi drinkar och förrätt. Sen blev det grillspett till middag och ja .. Vi dunkade musik och tog massor med bilder. Filippa drog hem vid halv 10, matilda drog vid halv 11 och vi började bråka med Elin och Annie så vi bad dom dra. När de dragit gjorde jag och Hanna glassbomb och nu sitter vi framför datorn. Jag svarar på era komentarer imorgon och bättre uppdatering kommer då, även bilder. pussar
L i n a

tjaaa

hur äre läget ? ;)

jenniifer - fotografi

sv. de va massa saker- okej va bra :)

S.

Grillspett är gott. :)

Nathalie

heej:D hur mår du idag?

ciiz

åk dit i sommar d :)

ronja

fin bild :)

ida

sv: tack för din fråga!

allt bra med dej då? :)

Cajsa

ok. städa här. :/

J

sv:

jo det är bra :D

händer idag?

ronja

sv: tack :)

Anonym

hihi, joodå :) själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: