by amanda

| Vardag
Just nu håller jag på att fixa mitt minneskort. Laddar över min musik från förra mobilen till den här, det är mycket sämre minneskort så har fått tagit bort alla bilder, videos och några få låtar. Jag har hållt på att kopiera musiken i snart 45 minuter, haha ! När det är klart så tänker jag i allafall gå och lägga mig. Ska upp klockan 7 imorgon för att jobba. Om jag kan så bloggar jag där, om inte så hörs vi efter. Godnatt sötnosar <3

trött och osminkad !
milia ♥

ah gillar intehaha!

jaha :)

jobba varT?

Enira

Haha jo men försöker svara på alla kommentarer men så kommer det nya hela tiden haha! När ska du sova? <3

jenniifer - photography

sv. okej va bra! :)

milia ♥

aha ok :D

lovisa

trött och osminkad, men du va sannerligen söt ändå! :D

LIIV - vanlig men unik

Sv: Tackar :D

della

sv; jaha okej, sånt blir man så irriterad på! en gång stängde den av 4 minuter för tidigt -.-

Enira

Haha visst blir det så, jag lovade mig själv att jag skulle lägga mig jätte tidigt fastdet blev jätte sent haha<3

julia

sv: men tack sötan!

gud vad du är fin utan smink, love you :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: