by amanda

| Vardag

Hallo sötnosar :)
jag och ida sitter hemma hos mig och väntar på att annie ska komma hit och hämta en tröja. idag så har jag och ida solat solarium, 20 minuter var och skoja inte om att det var varmt :o efter det åkte vi in till slussen, köpte nagelbandsolja och åt varsin glass på donken. efter det åkte vi till kärrtorp och där hämtade min farmor oss. vi åkte till sickla, shoppade lite och fikade sen hem igen. jag vet inte vad vi ska göra nu men vi hörs senare. bilder på det jag köpt idag kommer senare också. pussar amanda <3

jag, angelica, olivia, ida och natou. 2009 :)

Eleena

sv; :)

Nja inte så mkt, sj då? :)

sandra

okej :)

jag har bara varit hemma, hjälpt mamma med tvättstugan och så :)

alaa

hihi okej :D

soojoo!

jag ska flytta till falun:)

alaa

tackar! :)

felicia

svar: inte så mycket :D

ska nog titta på film eller så.

ENIRA

kul! tack tack sötis!<3

Fanny

Svar: Jadå, det är super! :D

Kitty

fin blogg du har :D

erika

Hur är det med dig idag då? :D

soojoo!

gör hon?:d gud va mysigt :)

Nathalie

svara gärna på min kvällsfråga!

Alicia och Tove

JÄTTEFIN BLOGG :D



Har du gjort designen själv?

elin !

sv: Kul att höra :)

Jodå allt är bara bra =)

saaaaaaandra

haha okej .. nej hon gick ju om åttan :P

sandra

hihi japp :D

mathilde♥

tack :D.

M A L I N H E

SVAR. okej:)¨åh, tack! :

della

sv; jaa det gjorde jag, 18 minuter hade jag betalat för men gick ut efter 15. det var ståsolarium och brutalt varmt... men med mitt svennepiment blir man inte brun heller :(

hur länge solade du? =)

kram

tove

jo det är bara bra.. kom hem från gymmet för ett tag sen..

vad har du själv för dig?

elle

galet snygg blogg!:D

E.B ♥

sV; åh tack så mycket sötnos! :-)

josefine

Hej! Allt bra??

Fin blogg

Eleena

sv; Okej kul :)

MyzaaN

så lite så ;D <3

jenniifer - photography

sv. yes de har jag :D själv?

cecilia

härlig pict! (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: