by amanda

| Vardag

Jag har f*n skit kul ! Sitter och snackar med Ellen på msn och Pablo på facebook. Mohahah, ni ska bara veta vad vi pratar om. Riktigt underhållande :) Lyssnar på musik också men börjar tröttna lite. Ska försöka ta mig till sängen snart också så jag inte vaknar försent. Ska träffa Ida imorgon, förmodligen Pablo också =D Haha, kommer bli kul :) Men vi hörs imorgon när jag vaknar, pussar amanda <3

akriv bild'

lillblondin

Sv; Ja oja! Helt underbara filmer.

E M A

2 veckor :o

lillblondin

Sv; Jo, det har jag med gjort nu!

E M A

hhhahaa tes:D

lillblondin

Sv; Vapenbröder tror jag ;D

S.

Mysigt med musik.

Eleena

sv; jao,

M A L I N H E

SVAR. jag vet inte vad jag ska hitta på idag, självdå? :)

Olivia

Heej! Skulle du kunna rösta på mig här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=829



Jag kan vinna en systemkamera! Och om du kommenterar på min blogg får du en länk!

m jao

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

kika in å fråga något!:)



kram,♥

Fanny

Svar: haha, tack ;D

Felicia

svar: hmm. ska tänka ut några film tips..

If these walls could talk, Dear John, Post grad, The butterfly effect, because I said so, The spirit, allt för min syster.



Jag kommer verkligen inte på något :P

Inte mycket nytt alla fall ;o

julia

sv: tack så mycket!! :))) <3

ENIRA

jag har haft en toppen dag, sj? <z3

della

sv;

hehe tack :)

okej vad skönt, jo det är bra, är lite trött bara.. :)

vad ska du göra daig då? :)

kram

E R I K A

sv; okej :)

sovit gott annars?

ronja

fin bild :)

elin !

allt bra ? :)

sandra

har du sovit gott? :)

MyzaaN

så ska det vara ;D

snygga skor :d

soojoo!

fin bild !:)

hejannw

sant :)

mathilde♥

härlig blogg :D.

hannah

Vad tycker du om serien "the O.C" ?

Själv tycker jag att det är världens bästa serie.

Tyck till i bloggen!

Kram på dig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: