by amanda

| Vardag

Ett stort grattis till Annika & Rebecca som fyller år idag.
Jag hoppas ni får en fantastisk dag :) ♥

E R I K A

sv; ja det brukar jag. jag lånade alltid pappas systemkamera innan, men nu har jag fått en egen och fotar ännu mer :)

hejannw

haha okej :D

E R I K A

sv; okej vad kul :D

erika

Ja smart. Fast det kommer nog inte gå så bra. Men kan ju alltid försöka lägga in lite låtar då och då :)

della

hej vilken fin blogg du har!



allt bra? :)

kram

E R I K A

sv; okej det var ju inte bra, vilken mobil var det? :p

E R I K A

sv; okej nej vad tråkigt :o

E R I K A

sv; :(

felicia

svar: Ja, funderar på det! :)

E R I K A

sv; sony ericsson W715 :)

lillblondin

Sv; Nja, jag gjorde det förut litegrann men inte nu :P

E M A

haha vene:D

E R I K A

sv; ja :)

lillblondin

Sv; Jasså, det var ju skumt :S Jag prova nu och för mig gick det i alla fall,. kanske var något tillfälligt knas! ;P

E M A

nej :( kanske 1 inlägg haha:D

E R I K A

sv; jag lyssnar på lite musik, du då? :)

Anonym

jaa :) sj då?

saaaaaaaaaandra

hur känner du annika `? :P

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: