by amanda

| Vardag

Här kommer bilderna :) ♥









Kolla hur nära vi var kungabåten, ni känner igen den va ? ;)








sandra

ont i halsen, hostar och är snorig /: så typ förkyld!

LOVISA

Vad tycker du om inlägget jag just skrev?

http://lovisahogbergs.blogg.se/2010/june/utkast-juni-20-2010.html#comment

Vill hemskt gärna ha din åsikt! (:

Fanny

Vad härligt det ser ut! :D Vi har haft regn jätte länge nu :(



Svar: Ja! :D

nelia

inga ändringar i bloggdesignen görs, jag har lagt ner mycket tid på din design och du får nöja dig med den som den är :) <3

sandra

tack, det kan behövas:)

lillblondin

Sv; Joda, jag har haft en riktigt trevlig helg =) Sjdå?

LOVISA

Sv: Håller med dig!

Fanny

Svar; Ja!

LOVISA

Sv: Helt perfekt faktiskt, en riktig sommarhelg! grillning och solning och sånt (:

hur har du haft det själv?

M A L I N H E

SVAR. häärligt :d

E.B ♥

sv; jag har varit med en kompis! :-)

johanna

härliga bilder!



har frågestund på min blogg så fråga gärna något :) hoppas din dag har varit bra, kraam

lillblondin

Sv; Härligt!!

Jo det är jag som gjort min design =)

sandra

vad gör du då?

Ana-Marija

Jätte fina bilder :D

Fanny

Svar: Nej, det är inget bestämt :) själv?

alaa,

den har vart bra själv :D

nelia

Amen då får du vara ofta inne på msn, för jag orkar inte sitta inne tills du loggar in. Och du får absolut inte ta bort mitt namn ifrån designen, okej? ;)

sandra

aha okej :)

jag kollar på this is it och tar det bara lugnt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: