by amanda

| Vardag

Nu är jag hemma igen och jag förstår att ni har saknat mig ! Tack till dig Ida älskling som gästbloggade. Det har varit en helt otroligt underbar helg med Elin på landet. Som jag redan skrivit så åkte vi båten ut till landet. Det tog i stort sätt hela dagen. Vi stannade där i slussen för att kolla hur det såg ut, Victorias bröllop samma dag ju. Så vi åkte runt med båten och kollade alla militär båtar, allt folk och bla bla. Måste passa på att säga att kungabåten som Victoria och Daniel åkte i åkte förbi oss drygt 2 meter ifrån :) Drog därifrån efter 30 minuter kanske mot landet. Stannade påvägen och åt lunch, fikade och även i Waxholm och kollade runt lite. När vi väl kom fram var klockan kanske 6 ? Vi åt middag och sen gick jag och Elin till farmor. Satt där och kollade lite på tv + åt godis och sen drog vi hem igen. När vi kom hem spelade vi lite spel och la pussel. Gick och la oss vid 1 kanske ? Blev väckta vid 10 för att det var frukost. Åt, fixade oss lite, städade och sen drog vi till farmor. Åt glass och sen hem igen, kollade lite på film och vid 3 gick bussen hem. Så kom hem för en liten stund sen efter en lång buss resa. Nu ska jag svara på komentarer, läsa bloggar och sen blir det film. Om jag orkar så går jag ut senare och träffar Elin. Vi får se, men alla bilder kommer senare idag när pappa kommer hem för han har min väska och i den ligger min kamera. Vi hörs då, pussar amanda <3

Fanny

åå vad gott det ser ut att vara med jordgubbar ;D

Cajsa

jo det är bra. själv?

tack

julia

härlig helg! :)

ja självklart måste vi ses snart älskling <33

alaa,

jag vet! :)

Emelie

Oh vilken smarrig bild! :D



Sv: Tack! :)

härligt att höra! :D

M A L I N H E

SVAR. okej:D, nja inte alls mycket!

erika

Men jag har inget roligt att skriva om.. Därför så känns det ganska värdelöst att fortsätta skriva, men vi får se :]



Okej vad kul! Jag var med någrA KOmpisar :)

ronja

sv. tack :)

emelie

haft en bra helg? kram

hejannw

Tack :)

Fanny

Svar: Min helg har varit helt okej, lite synd att det har regnet hela tiden bara ;P själv? :)

ENIRA

gott!<3

D A N I E L A ♥

- okej vad mysigt:)

ronja

åh så gott med jordgubbar :)

soojoo!

vad mysigt :) gårdagen spenderades med lite vänner :)

sandra

härligt!

nja jag är sjuk :(

E.B ♥

sv; jaa absolut! :-)



din då? ♥

MyzaaN

tackar ;D ja absolut ;D själv då ?D kram

Fanny

Svar: Vad bra! :D

thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; tack :D ja självdå?:)

M A L I N H E

SVAR. den har varit greaat. din helg då? :)

D A N I E L A ♥

- ja absolut, du med?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: