by amanda

| Vardag

Mysigt värre med film i spöregnet, vi kollade på Spy kids och åt massa godis (a) Efter filmen var Elin tvungen att dra hem så nu sitter jag och Ida framför varsin dator och dunkar musik. Elin kommer fördmogligen hit igen sen så får vi se vad som händer. Vi hörs senare, kisses

Linda

jadå, själv gumman? :)

sandra

haha visst är dem? haha :D

carolinakarlsson

din digitalkamera :) <3

Anonym

gottt !



sv: mysigt (:

Eleena

sv; Tnx! :) hade på mig den på min mosters bröllop oxå :)

i

gooooodis! :) <3



E.B ♥

sv; oh yes!

fy fasiken vad gött med godis! :-D

sandra

haha aa :D

vad gör du då?

Cajsa

jo...det är lite att göra..^^

alaa

hahah och hur lyckades du me de då :o

Eleena

sv; jao :)

carolinakarlsson

okej jag köpte min digitalkamera för typ 6-7 månader sen ;)

jenniifer - fotografi

sv. hihi åh godis :(

D A N I E L A ♥

- tack vad bra då :D

M A L I N H E,foto

SVAR. åhh, tack så mycket! :D

Linda

vad bra :) ♥

Anonym

yes som fan

Viktoria

Mums!

E R I K A

sv; okej låter mysigt :)

erika

Haha jag som redan var så godis sugen, och det blev inte bättre av att se den där bilden;$ hihih

Emma

fin blogg:)

Sara

Gillar din blogg :D

Har du gjort din design själv?

S.

Mysigt med film

MyzaaN

härligt jag har varit med elin sj d å?!:D

Natalie

Sv: Aw tack så mycket :) Vad glad jag blir!



Allt bra med dig? :D

Anna

Najs med goooodis. (:



Vad ska du göra imorgon?

emelie

mumms!

lillblondin

Nu blev jag riktigt sugen på godis!

lillblondin

Ja jag kan tänka mig det ;D!

Irmus

oooh det ser gott ut! P:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: