by amanda

| Vardag


Nu har Ida precis kommit och vi väntar på Elin den segaste. När hon kommer så går vi och köper godis och sen hem igen för att kolla på film och mysa galet. Vi hörs när vi hörs, pussar amanda <3
Cajsa

ja.. :P

nej nu fortsätter jag och städar.

Cajsa

hahaha, jag kommer inte att bli klar idag i alla fall..xD det här är ett helt sommarprojekt..xD

M A L I N H E,foto

SVAR. härligt :D

Cajsa

hehe, har tagit bild så du får se snart. ;-)

M A L I N H E,foto

SVAR. oyeees! :)

jenniifer - fotografi

sv. aw tack! kramar

carolinakarlsson

okej hur länge har du haft den? :)

E.B ♥

sV; haha jag shoppade till min mamma! ;-)

E R I K A

sv; inte så mycket. själv då? :p

Baranathalie

hejhej ! , en fråga är de du som har gjort din header ? , den var jätte fin :)

alaa

haha okej :D

Killenmedstil

sv. haha. ja. det ska jag ha. hoppas du också får det :)

sandra

okej så trevligt :)

Eleena

sv; Okej :) jo då det funkar :)

Anonym

sv: stan å lite så , dudå? :)

ronja

söta bilder :)

emelie

jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer :D

ciiz

tackar :D

Sofia

Hallojsan :D tycker din blogg är underbar !! :))



skulle du kanske vilja ställa en fråga till mej i min

lilla frågestund , eller ja man ställer en fråga i bloggsvar ;DD

man har chansen att vinna en bloggsvar invinte :))

det hade väl inte varit fel , ;D

besök min blogg för att läsa mer :)) http://vkl.blogg.se



btw. söta bilder :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: