by amanda

| Vardag

Godmorgon :)
Jag gick upp 11.30 för att inte vakna försent men Elin och Ida är endå inte vakna.
Jag har precis ätit frukost och ska nu kolla lite på tv. Jag bloggar senare, kisses

E M A

haha ja det har jag :D

hm. vi har väll båda kära i varandra så blev vi bara tillsammans:D

MyzaaN

haha så lite så ;) kram <3

E R I K A

sv; :)

haha nej jag gör alltid det. klarar mig inte utan den ^^

ronja

fin bild :)

ronja

sv: okej :) tack!

Linnea♥

SV: Hihi :D !<3

Evelina

Hihi okej =) Ja de är bra!

Cajsa

jo...det funkar väl.

MATILDA

aha , är det kul ? :D

Jag jobbar på en juicebar i malmö :D

M A L I N H E,foto

SVAR. tack så mycket! :)

Emelie

SV: Ja det tycker jag absolut att du ska se :D

Härligt, tack bara fint med mig ^^

Linda

fin bild gumman!

Var med och tävla i min blogg om 10 länkningar och ett valfritt inlägg! Läs mer här! http://breccan.blogg.se/2010/june/tavling.html#comment

puss, saknar dig ♥!

carolinakarlsson

naj tyvärr, min bror och min syster laddar ner dom och så får jag dom :P

E

sv; Gjort det nu, din tur! =)

carolinakarlsson

okej antingen är det "Bend it like Beckham" eller så är det "She's the man" Fast jag tror att jag gillar dom lika mycket :D hehe

ENIRA

haha härligt! det är skit bra med mig!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: