by amanda

| Vardag
Jag sitter och degar framför datorn. Har hittat en massa ny musik (ny för mig) som jag kanske delar med mig av vid senare tillfällen. Börjar bli lite små trött så om en tag så går jag och lägger mig. Imorgon kommer min dag tillbringas med Elin & Ida. Jag vet inte vad vi ska göra, det beror på vädret. Men jag bloggar så fort jag vaknar. Puss och Kram amanda <3
Anonym

Hej! Just nu gör jag gratis designer, för jag har inget annat för mig här hemma med min bruten fot, så passa på att beställa en design gratis!



www.pjohanna.blogg.se

Anonym

sv: tack så mycket :) !

svarar på kommetnarer !

i

Allt bra med dig idag? :D

L♥

SV: Tack :D !



Fin bild själv du :) <3

EVelina

Hihi, tack =)

E R I K A

sv; tack sötnos!

R e b e c c a

sv: tack, hoppas detsamma för dig :D

ronja

sv: taack :)

ronja

sv: tack :D

fin bild!

ronja

sv: det blev dear john, men jag somnade från slutet så jag ska se det idag då, haha :)

Cajsa

God morgon sötnos!

allt bra med dig idag?

M A L I N H E,foto

SVAR. jadå, allt är bra med mig:)

sandra

idag händer nog inte så mycket, tråkigt väder :(

själv då?

ENIRA

heej, allt bra?<3

S.

Kul med ny musik.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: