by amanda

| Människor
Hej sötnosar :) Nu sitter jag hemma, utan Hanna. Hon kunde inte sova här för hennes pappa fyller år imorgon och jag hade ingen lust att sova borta "/ Idag åkte jag och Hanna in till stan, köpte present till hennes pappa och sen gick vi till donken och köpte glass. Satte oss i kungsträdgården och åt i solen, mys ! Hanna kände även några där som vi stog och pratade med. Efter ett tag drog vi hem till henne. Jag gjorde smoothie och så satt vi inne på datorn och kollade runt. Efter en timme kanske gick vi hem till mig. Fixade saker inför grillningen och sen bar det av till Söderbysjön. Det var hur mysigt som helst ! Vi grillade hamburgare och marshmallows. På något sätt så kom det även glöd på min mobil och för en stund så funkade inte min touch, nu funkar den igen men jag har ett stort hål i skärmen -.- Menmen, följde Hanna hem och nu sitter jag och dunkar musik. Vi hörs senare, pussar.

mobil olycka !

min smoothie, ser inte så god ut men det var den =D











aww

japp:)

mathilda

tack bebis :) jag älskar dig <3

aww

vart med bästavän, sj?

sandra

okej :)

jag ska strax gå och lägga mig, är ruskigt trött!

aww

Mys:)

sandra

ja visst var den :)

aww

Inga ännu, sj?

carolinakarlsson

tack detsamma jo det mesta är bra med mej :)



själv?

carolinakarlsson

okej vad bra :)



vad skall du göra senare idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: