by amanda

| Vardag

Hallo !
Jag och Hanna ska dra och grilla snart. Ska bara vänta på att kamera och mobil är färdig laddade. Det kommer bli så j*vla mysigt !! Hon slaggar här inatt så vi hörs när vi kommer hem igen. Pussar amanda<3

MyzaaN

hej gumman det är bra med mej själv då? kram

E M A

ganska länge_D

hejannw

framme i göteborg :)

alaa

inte så mkt själv då :)

Anna

sv: jajamen :) sj då ?

aww

jag var med vänner på avslutningen :)

E.B ♥

sv; idag har jag jobbat & sedan firat världens bästa mamma! ♥



själv? :-)

ronja

fin bild :)

issa

sv: tack så mycket!

Cajsa

ska nog gå och lägga mig snart

Fanny

Svar; Ja, verkligen! :D Inget är godare än jordgubbar och glass på sommaren ;D

Katja

sv: ja! ;o

härligt (y)

är förkyld men annars är det bara bra! :)

kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: