by amanda

| Vardag
Nu måste jag dra hemifrån, ska bara platta håret ! Hanna är klar för länge sen och går hemifrån om 5 minuter så jag måste skynda mig. Ni får outfit bild när jag kommer hem istället för jag hinner som sagt inte nu. Vi ska in till stan, ska ta massa bilder. Pussar amanda <3
L♥

SV: Hihi okej :D<3 Ska få en system kamera NÄSTA JUL -.- <3

mathilda

nej och nej :) <3 men du får gärna blogga åt mig ;D <3

jenniifer - photography

sv. okej, lugnt ju :)

evelina

fin blogg!! :D

נσнαииα°•

sv; kan tänka mig det!

nej hos grannen, han har världens största trädgård!

har hållt på där i över 18 timmar och är forfarande inte klar

Eleena

allt bra? :)

E R I K A

sv; jaa :)

soojoo!

ja absolut :)! allt bra idag?

S.

Kul med stan.

D A N I E L A ♥

- haha asså min uppdatering den senaste tiden har varit ganska upp och ner:) har inte orkar eller haft lust till att blogga så ska försöka bygga upp orken till det igen :)

Emilia

vad tog ni bilder till? :)

ciiz

haha :D

ronja

sv: tack :)

thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; vad jobbar du med?:)

M A L I N H E,foto

SVAR. åh, tack så mycket! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: