by amanda

| Vardag
Godmorgon godmorgon ! Jag vaknade 12, mycket senare än jag hade förväntat mig. Hoppade direkt in i duschen, och nu är jag klar. Ska snart äta lite frukost och efter det blir det att göra klart resten. Jag vet inte vad jag och Hanna ska göra idag men det kommer att bli kul oavsett vad. Jag har inte träffat henne sen skolavslutningen :( Men nu, äntligen =D Jag hör av mig senare, pussar amanda
L♥

SV: Aha okej :)

Hur gammal e du ? <3

L♥

SV: Oj 14 och redan jobb haha XD

Jag är 13.

Hur mycket tjänar du ? (du behöver inte svara) <3

Cajsa

allt är bra. ska du göra idag då?

sandra

hehe ja!

jag och några kompisar har startat upp ett korpen lag :)

Katja

Hejsan, det var ett tag sen! :)

allt bra med dig?

Kram!

D A N I E L A ♥

- okej vad gott:)

sandra

vi kommer att ha den när säsongen drar igång i april :) nu tränar vi bara och så :)

L♥

SV: OMG :O :O vad duktigt :D<3 jag skulle aldrig klara av att spara !

Jag är 97:a

Cajsa

japp, jag ska träffa carro. :)

soojoo!

vabra :) ! jo de är toppen här med!

E R I K A

sv; okej vara hemma bara :)

sandra

ja faktiskt :)

vad har du för dig då?

Cajsa

vet inte än...tror nog bara att vi ska umgås, kanske sitta på ett fik eller någe. :P

Fanny

Svar: Okej! :D

MyzaaN

haha jag sov ocxkså till 12 idag ;)

C A R O L I N E

sv: Hihi :)

vad gör du idag då?

ronja

fin bild :)

m a r t i n a

sv; okej:) härligt med sommarlov:D?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: