by amanda

| Vardag

Hello ! Vilken härlig varm solig dag, men eftersom vi har orienterat i typ 3 timmar höll jag på att bli riktigt trött på solen -.- Vid halv 3 gick jag och Filippa hem till mig och nu ska vi alldeles strax dra hem till henne. Jag vet inte vad vi ska göra med förmodligen cykla någonstans och kanske bada. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

bild från sommaren 2009'

Nathalie

fin bild!

det kanske är dags att ta sitt första svenska dopp för i år snart..

- Klara

ahfan! :D

juliagrönwall

okejokej :)

Madde

Jo det är fint med mig. Haft en fin dag? Kram

LINDAVIOLA!

Skönt med fint väder i alla fall!

E.B ♥

sv;åh, tack så mycket,många som sagt det nu! :-D

ronja

fin bild :)

jjoseeefiin

sv: du ser mycket äldre ut :)

jag är 16

lisa

hih ja faktiskt_D

» FOTORUM

sv. nej de är inte så värst bra, själv?

Emma

Ingen orsak!:)<3

Allt bra med dig?

A L E X A N D R A '

det låter helt underbart1

Lillie ♥

Hejsan ! :)

Vad har du gjort idag då ?



kramar !

E M A

haha det kommer ju ta as lång tid och skicka en film?:P

lindalinda

hur mår du idag? :D

karolina

sv.

okej :9

va heter dom?

Anonym

jodå :)

Josefine

Jag och min kompis säljer två biljetter till Twilight Fan Event.



När: Måndagen den 21 juni kl 18.00

Vart: Hovet

Insläpp: Från kl 16.00

Entre: 1

Sektion: A20.

Platser: Rad 18 plats 59&60

Åldersgräns: 13 år pga ljudnivån.

Vårt biljettpris: 1000kr för två biljetter eller bud. Eventuellt så kan vi förhandla om priset!



Kontakta mig enklast genom att lämna en kommentar där

du skriver ditt namn och mail där i fälten och sedan i meddelandet att du är intresserad. Skriv även om du vill ha mer info än det som finns ovan. Om du inte skriver en kommentar så kan du trycka på knappen fråga mig så kan du skriva allt där. Men tänk på att jag på något sett måste ha ditt namn (Förnamn räcker) och din mail så att jag kan svara

Anna

sv: Tackar ! Jag mår också bara bra :) vad ska du göra i helgen ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: