by amanda

| Vardag

Åååååååååååh, jag ska inte jobba imorgon ! Det ska bli så skönt att få vara vaken längre utan att tänka på att jag ska upp tidigt. Dessutom kommer inte byggarna heller så jag kan sova ut :) Men jag kommer säkert vakna tidigt i allafall. Jag skulle ha jobbat imorgon egentligen men bad om att få slippa eftersom jag känner att jag behöver få sova ut lite. När jag vaknar ska jag träffa Hanna. Men nu ska jag sätta på en film, vi hörs efter om jag orkar. Puss&Kram amanda ♥

sara

hejhej! :) allt bra?

E.B ♥

sv; härligt gumman!



haha jodå, visst är han det ?;-)

alaa

så lite så :D

L♥

SV: Vad bra då :D !

Men vad var de du jobba med nu igen :) ?

S.

Härligt att få sova ut.

Brigitte

sv: jo jag mår bra :D

kram

Fanny

Svar: Jag ska ha vara med en kompis ;D själv?

Cajsa

god morgon sötnos! :D

allt bra med dig idag då?

hejannw

ja, detsamma :)

Erika

sv; tack :)

vad gör du idag?

M A L I N H E,foto

SVAR. okej :)

sandra

okej :)

jag ska också träffa en kompis sen är det fotbollsträning men jag har sträckt låret så kommer inte kunna vara med :(

R e b e c c a

sv: Åh tack :D

Ja fy :(

ronja

sv: tack :)

söt bild!

Anonym

vilken kyss hha :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: