by amanda

| Vardag

Ida drog hem för 1 timme sen kanske ? Jag vet inte .. Vi sjöng i allafall singstar ett tag och så sjöng och dansade vi galet runt i hela huset. Vi eller i allafall jag blev väldigt trött så vi la oss i soffan och kollade lite på tv. Sitter nu och lyssnar på musik och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Kisses

B I L D B O M B




















R e b e c c a

sv: Tack :D

Anna

sv: tackar :)

sandra

hehe ja :)

händer i morgon då?

soojoo!

vabra :) fina bilder!

kram

soojoo!

imorgon blir det norrtälje och kanske bio på kvällen :)

för din del?kram

soojoo!

gud så mysigt det med :)

åh tack sötnos!



allt bra med dig idag?

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: