by amanda

| Vardag

Hello bitches !
Idag har det varit en helt underbar dag. Eller på jobbet så gick det ganska trögt, syster var inte där och hjälpte mig så jag var ensam och det gick inte som jag ville -.- Slutade i allafall tidigare eftersom jag skulle träffa Ida. Vi gick till globen, kollade runt lite och sen åkte vi till slussen och åt på tacobar. Efter det åkte vi till kärrtorp. Tog lite bilder och sen satte vi oss i solen i gräset. Köpte jordgubbar, lyssnade på musik och hade hur mysigt som helst ! En riktigt sommardag =D Så våran dag har bestått av att ta bilder, ni ska få se senare. Vi sitter hemma hos mig nu och ska snart äta middag, vi hörs senare ! Pussar amanda ♥

נσнαииα°•

sv; aha, är det kul att jobba där? :)

jag fixar i trädgårdar & så ;)

sandija

fin blogg :)

Anonym

minns när ja alltid blåste på såna när ja var liten haha :D

bellas fotoblogg ! ♥

hey! fin blogg du har! :) hur mår du?



kram! ♥

E.B ♥

sV; det är lugnt! :-)



så lite så!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: för ALLA mina kompisar skaffade bloggar på nattstad så då gjorde jag också det:p den är sjukt oseriös :D

Cajsa

hehe ja jag vill haaa! :P men då måste jag fråga mamma och det orkar jag inte..xD

Fanny

Svar: Det är lugnt :) Tack! :D

sandija

sv. tack :D ska vi följ vid bloglovin?

DIN FLICKVÄN

okej, nice då =) men visst e min bild grym ;)?

sandija

sv. ja såklart. :) då jag fixa

È M A

nej :(/...

sandija

sv. klart fixa följ vid din bloglovin :)

E.B ♥

sV; ja tack, aboslut!

din då? :-)

Fanny

Svar: Dagen har varit toppen, själv? :D

sandija

jo, jag har följa vid din blogg nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: