by amanda

| Vardag

Jag drog ut en stund, gick och mötte Elin utanför henne och sen cyklade vi till centrum. Vi mötte filippa och sen kom Annie och Linn. Vi stog och snackade en stund tills vi såg Svante, Joel, Phille och Jacob så vi gick och hälsa på dom. Efter en stund drog alla så jag och Elin gick och handlade godis på ica och sen gick vi till fattig och satt där och gungade. Några minuter senare ringde vi Svante och sen drog vi oss mot ip där Svante, Joel, Tage, Phille och Jacob var. Var en liten stund med dom men sen drog dom. Vi träffade även Micke, Basse, Emil, Nils och några som vi hälsade på och sen gick vi. Jag och Elin beslutade oss för att gå åt varsit håll så nu sitter jag hemma och ska sätta på en film. Så vi hörs senare, pussar amanda <3

arkiv bild

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe ja förstår :O

ANGELICA

sv: tack så mycket! :)



jättesnyggt header!

R e b e c c a

sv: Okej ;)

OLIVIA

härligt! ja de är bra med mej med:) vad gör du?

L♥

SV: Nej haru jobbat !

Gud så jobbigt.. Jag har inte gjort något speciellt

har typ varit med kompisar och så :)

MATILDA

samma här ! vad jobbar du med ? :D

MALINHE

SVAR. vad härligt! och tack så mycket, kul att du gillade dem! :D

Emelie

Söt bild! :)



Sv: Ja som de stod i blogginlägget så var jag på bio igår;)



Allt bra? :)

tove

Hejsan svejsan! :)

allt bra med dig?

Nu är jag tillbaka igen i bloggvärlden..

Brigitte/snowcandy

Heej hur mår du?

kram <3

Emelie

vad gör du då?:D

ronja

najs bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: