by amanda

| Vardag
Jag är jätte trött efter den långa dagen på jobbet och jag ska upp klockan 7 imorgon också. Ska jobba imorgon då som ni kanske förstår, jag vet inte vad vi ska göra. När jag slutar vid 5 så ska jag bara hem och kanske fixa klart min garderob. Ska få lampor och sånt i den =D Jag bloggar så fort jag kommer hem för jag hinner inte på morgonen. Puss&kram amanda
isabelle

åå det går inte att ladda upp dom nu!

sjöng Billionaire refrängen med Bruno Mars, hoppas att det går att lägga upp imorn då!

gör det på morgonen isånnafall. <3

jenniifer - photography

sv. jupp de gör vi (y)

kram

sandra

ja faktiskt :)

soojoo!

gud så bra :) jo den har varit toppen!

kram

Lillie ♥

SV: Aw tack :) !

Vad gör du en sån här solig dag :D?

thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; ska nog sova hos min kille, självdå?:D

erika

okej. Men det är skönt ändå:)

Anonym

fin bild :)

matilda

Kalla mig efterbliven.. Men vad jobbar du med? xD

Cajsa

god morgon! :D

S.

Coolt med lampor i garderoben.

alaa

kommer inte ihåg ;o hahaa

simone

ritkigt fin bild!

soojoo!

absolut :) vad gör du ikväll då?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: