by amanda

| Vardag

Efter filmen kollade jag runt lite på datorn lite och sen tog jag ett lång skönt bad. Jag blev klar för 30 minuter sen kanske och sen dess har jag packat ihop för att åka till pappa. Han kommer snart och hämtar mig.

arkiv bild'

erika

okej härligt! D:

L♥

Kikar in och önskar dig en jätte fin

måndags kväll :) !

נσнαииα°•

sv; aa jag gör också det nu :) jobbar du med?

sandra

okej det är ju bra :)

E.B ♥

sv; hahha ta det inte negativt gumman! :-)

tove och olivia

okej, jag ska bara ta det lungt :P

w :)

ja, allt är bara finfint!

allt bra idag med dig själv? :)

E M A

tackar:d

aww

bra här med:)

Cajsa

tillbaka från filmkvällen med mamma nu! :D Det kommer snart en filmreview, under tiden får du gärna säga vad du tycker bäst om i fotona i nya inlägget!? :)

alaa,

på:D ?

w :)

okejokej :)



vad har du gjort idag då?

aww

vart i ksolan, s?<3

Cajsa

hehe, ok.. :) det står ganska jämt mellan dem nu..xD hehe.. :P

sandra

vad gör du då? :)

erika

ja verkligen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: