by amanda

| Vardag
Nu har jag äntligen slutat jobbet. Det har varit en rolig dag men väldigt lång. Jag och min syster har fixat och trixat med lås hela dagen. Jag orkar inte förklara i detalj vad vi har gjort eftersom ni förmodligen inte ens vet vad det är. Men nu är jag hemma och har jätte ont i huvudet så ska bara sätta på en film och ta det lugnt. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

god glass vi köpte =D
E.B ♥

sv; oh yes!

haha jag trodde det var en blomma på biden, hahaha xd

E R I K A

sv; förlåt för sent svar.

idag händer inte så mycket, själv? :)

w :)

kommer inte ihåg, hehe(a)..

E R I K A

sv; okej (:

Cajsa

tackar! :D

jag har bara städat i källaren..^^

Jessica

Jo det är toppen själv då? :)

ossa

Jaha.. :(

Allt bra?

Jessica

Okej :) häftig glass du köpte haha

Jessica

Haha :D vad gör du?

Cajsa

ska gå och se på fame med mamma nu. :)

נσнαииα°•

sv; hehe japp :)

ska du jobba något i sommar?

M A L I N H E, foto

SVAR. tackar!:)

Anna

sv: ja samma här :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: