by amanda

| Vardag
Jag drog ut en snabbis och träffade Filippa och Matte i centrum. Skulle ge Filippa pengar så hon kan åka och köpa biljetter till eclipse åt oss. Jag kan själv inte följa med och köpa så hon ställer upp. Sitter hemma och ska alldeles strax sätta på en film. Jag berättar efter vad filmen handlade om och så. Pussar

bild lånad från google
E R I K A

sv; haha okej, det var ju synd :/

Lina

SV: Hahah, förmodligen kommer det INTE gå så bra.. =P

alaa

ja omg ;o

Malin

svar: okej :P

det är bara bra med mig med :)

sandra

jaha okej :P

erika

Hahaokej. Men det var säkert kul ändå?;D

E M A

Minns inte:p

Isabella

Så jävla snygg han är asså!:)

isabella

Han skulle verkligen inte sitta fel att ha som kille! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: