by amanda

| Vardag
hej sötnosar. jag drog ut och träffade filippa, vi gick och letade på ica efter jordgubbar men det fanns inga :( så vi åkte till gullmars istället och tog varsin chailatte på espresso house. vi satt och snackade lite men efter ett tag drog vi hem till henne. laddade ner lite musik, kollade på tv och åt nudlar. när vi var klara åkte vi till kärrtorp och där träffade vi matte och muffe. vi gick till centrum för att vänta på annie och elin men det tog timmar -.- när de väl hade kommit pratade vi lite med dom men sen gick dom. vi gick vidare till fattig parken, gjorde inget speciellt. pablo kom också, vi "hängde" bara ute och efter en stund drog muffe hem. vi andra stannade kvar ute och sen lurade vi matilda till centrum men sen drog jag hem. åt middag och nu sitter jag framför datorn. jag har tyvärr inte tagit några bilder idag "/ men vi hörs senare, puss&kram.
jenniifer - photography

sv. okej härligt ;)

D A N I E L A ♥

- okej vad skoj:)

E R I K A

sv; okej, de är najs :)

varför inte då? :(

Cajsa

ja, har äntligen fått göra någe..xD hehehe..:P haft så tråkgit lov än så länge så det va kul att få göra något. :)

Fanny

Svar: Jag läser Evernight! ;D

erika

Okej. Vad hittade ni på för kul då? :)

Jessica

Haha ja :) jag ÄLSKAR nitarmband :D

sandra

okej vad kul :)

Lina

SV:

Använder oxå bara en liten digital kamera.. Men vill ha en system. Synd att de är så dyra bara.. :(

נσнαииα°•

sv; hihi aa & tack :D

sandra

haha okej varför inte då?

jenniifer - photography

sv. tack så jätte mycket! :)

adlaah

ja, det tror jag väl. men strunta i saken nu :)

jenniifer - photography

sv. nej endast att bli frisk :) själv?

Lina

SV: Jag med.. Om jag lyckas få pengar.. X)

Idioten och Puckot

Gillar din tröja! <3



Titta förbi på vår blogg om du har tid :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: