by amanda

| Vardag
Nu är jag hemma i stockholm igen, skönt ! Det har varit mysigt på landet, men skönt med internet som fungerar igen. Borta bra men hemma bäst ;) Ska packa upp mina saker och sen fixa mig lite för att dra ut och träffa Filippa. Jag vet inte vad vi ska göra men jag har inget sl kort eftersom de gått ut och pappa inte hunnit beställa hem nytt. Men jag hör av mig innan jag drar hem ifrån, pussar amanda

bild lånad från google
s o f i a <3

http://ouws.blogg.se/2010/june/fragestund.html#comment - Skriv på min frågestund, kram :)

jenniifer - fotografi

sv. okejokej :)

jag följer dig men vet inte om du följer mig ;)

hejannw

haha nej det är han inte :)

erika

Ska nog bara vara hemma och sola,ta det lugnt osv:) Själv dÅ?

Cajsa

tack sötnos! :)

allt bra med dig idag då?

Jessica

Riktigt spännande :D

Jo jag mår också bra. Vilek snygging!

Jessica

Japp. Nja gör det om en liten stund :D måste duscha snart.

hejannw

allt bra? :)

Cajsa

jo, det funkar....vet bara inte vad jag ska göra idag.. :P syrran frågade om jag skulle med på birsta och jag hade tänkt att ränsa alla mina saker nere i källaren idag... :P

jenniifer - photography

sv. okej tack :)

D A N I E L A ♥

- tack:)

Jessica

Japp. Du är väl inne då?

Cajsa

birsta med syrran..^^

Jessica

Okej men du kommer ju se det när som helst :D

tove och olivia

Sv: Yes, allt bra med dig då? :D

adlaah

hahaha :P

Cajsa

ett av sveriges största shoppinggallerior och ligger i sundsvall. :)

alaa

shit vilka kattiga ögon :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: