by amanda

| Vardag

Ska alldeles strax börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig i sängen och läsa lite. Imorgon om det är väder så drar vi ut och fiskar strömming, om inte så kommer jag att åka hem härifrån vid lunchtid. Är hemma vid 3 någon gång skulle jag hoppas på. Jag ska försöka få igång internet så fort jag vaknar men vid det här laget så vet väl ni nu att det krånglar här ute -.- Men vi hörs imorgon .. någon gång. Godnatt bitches ♥

Emelie

Sv: ojj jag gillar nog låten "Who Says" eller "Heartbroke warfare" sj? :D

Erika

sv; okej (:

hejannw

Mysigt :)

D A N I E L A ♥

- okej:)

E M A

inte mkt :d ud ?

S.

Mysigt med fiske.

Cajsa

God morgon sötnos! :)

i

Härligt! :D



Jag undrar om du har något tips till mig om hur min header ska se ut. Jag har Photoshop men är inte jätte duktig på de heller..

Men jag brukar oftast jobba i Picasa , Paint , Picnik och Pixlr!

Och jag undrar om du har något speciellt tips?

Ska jag göra utklippta bilder eller collage? :)

Skulle vara evigt tacksam för tips och idéer! :D

Kram

נσнαииα°•

sv; tack tack :) händer denna söndag då? :)

följ gärna min blogg via bloglovin sötnos :)

erika

Tackar!:)

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

E.B ♥

sv; ja bland annat, men inte bara den såklart! :-)

sandra

Jaha okej :) hehe

c

tackar :) ja de gör nog vi alla.

Jessica

Tack för att du gissa, svaret kommer upp senare idag :D

hur mår du idag? :P

Emelie

ah okeej :D nej jag ska snart gå ut och springa en runda :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: