by amanda

| Vardag
Jag har försökt i stort sätt sen klockan 11 att få igång internet. Men det har inte funkat, så trist ! Nu funkar det i allafall för tillfället. Jag och min kusin sitter framför varsin dator och gör absolut ingenting. Idag har vi inte gjort något men vi kanske ska fiska ikväll. Det beror på vädret. Men vi får höras senare. Kisses







Jessica

Samma här faktist :D va söta bilder!

Fyfan vad länge sen man hoppa studsmatta.

hejannw

asså va?

Cajsa

japp, har tågrälsen precis utanför huset.. P

Emelie

SV: ja faktiskt :)



Tack så mkt ^^

julia

Sv: Varsegod:D

Johanna°•

sv; aha, skönt att höra :)

kul med bilder ;)

Jessica

Haha ja vet det :)

vad ska du göra senare då?

Cajsa

nej, man har vant sig...huset skakar lite men det är bara mysigt..^^ men vi har satt in nya fönster som dumpar ljudet också så.. :P

Cajsa

dämpar*

Jessica

Oj vad kul! Vill testa det någon gång. Är de kul? :D

Tack tack

Jessica

Nej! Att fiska :D

Jessica

Jaha okej :D haha

Cajsa

hahaha..xD

när vi flyttade in trodde jag att allt i bokhyllan skulle ramla ner.. :P

hejannw

haha okej :D

allt är kanoners. Själv då?

hejannw

låter skönt :)

vad ska du göra ikväll?

Cajsa

hehe nej..xD



händer hos dig då? :)

Patrik

det finns seriöst inget värre än när internet krånglar :O

S.

Fiska låter kul.

SANDRA -EN BRA BLOGG

fina bilder!

Anonym

yes :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: