by amanda

| Vardag
Ikväll har jag inte gjort något speciellt. Jag och min kusin har mest suttit framför varsin datorn, lyssnat på musik, sjungt och snackat lite. Jag börjar bli lite trött i ögonen så om en stund är det läggdags. Jag vet att jag går och lägger mig jätte tidigt fast det är lov men jag har inte vänt på dygnet ännu så blir trött fort :o Jag vet inte vad som händer imorgon, det beror på vädret. Men jag ska försöka få igång internet så fort jag vaknar. Har man väl stängt av det en gång så får man typ inte igång det fören timmar senare -.- Men vi hörs imorgon, pussar amanda
linda

Aha okej. Nej faktiskt inte :O dåligt väder! sj? :P

D A N I E L A ♥

- okej:)

Johanna'

sv; Nej tisdag :/ själv då?

Erika

sv; kollar på olika bloggar och svarar på lite kommentarer :)

dudå?

FlizanLizan

sv:; Härlit, joda de e finfint ;)

Christina

sv: jo bra, själv? =)

clara

varsågod!

roebrt<3

clara

har bilder på honom lite överallt:)

matilda

Sov gott! Kram :D

D A N I E L A ♥

- nej har jag faktiskt inte:) får se vad dagen har att erbjuda, hoppas på fint väder iaf:) själv?

w :)

härligthärligt :)

sandra

Jadu jag vet faktiskt inte, jag antar att jag umgås med honom för att jag saknar honom så mycket och verkligen vill kämpa för att få honom tillbaka..men det sårar bara mig ännu mer egentligen. Han säger att han älskar mig men jag vet inte /:

E M A

jorå detr är brA:D

isabelle

tack så jätte mycket :) <3

S.

Sv: Bokserien heter "Sagan om Isfolket"



Erika

sv; okej :)

sovit gott?

julia

fin blogg, läs gärna min blogg:)

i

Blogga! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: