by amanda

| New in, Vardag

Hallå ! Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har inte fått igång internet på hela dagen -.- Jag har försökt i flera timmer men icke. Nu funkar det äntligen men det lägger väl snart av igen. Imorse vaknade jag klockan halv 11, gick upp och åt frukost och sen började jag göra mig i ordning. När jag och resten var färdiga drog vi oss in mot norrtälje. Stannade i en blommaffär på vägen. När vi kom fram kollade vi runt i affärer, köpte en söt tunika på h&m och fikade på café tullen. Efter någon timme åkte vi hem igen. När vi kom hem bakade vi först daim-kakor och sen gjorde vi Märtas choklad kakor eller vad dom heter. Om en liten stund är det middags dags och snart kommer nog även kusinerna hit. Jag ska försöka blogga senare i allafall. Pussar amanda

söt ny tunika :)