by amanda

| Vardag
Mamma och mormor tänker börja dra sig mot sängen nu så jag hänger på. Är inte speciellt trött men jag blir väl det efter ett tag. Ska ligga och läsa + smsa lite. Jag bloggar imorgon när jag vaknar. Vi får se vad som händer då eftersom det typ ska regna. Menmen, godnatt sötnosar !

bild tagen för några dagar sen.
Cajsa

tack sötaste. :)

nu ska jag nog gå och lägga mig. :) kramis!

R e b e c c a

sv: Thanks :D ska leta efter din dagens fråga ;) kram

ronja

fin bild :)

Linda

va bra:D

S.

Sv: Tack så jätte mycket :)



Vad tråkigt att det ska regna, men det kan ju vara mysigt också.

issa

Görs?

alaa,

samma här :D

MATILDA

vad ska du gör aida g? :D

hejannw

haha, ja :)

D A N I E L A ♥

- la in outfitbilden igår:)

ciiz

jag drack öl haha :P

E.B ♥

sv; ja tack! :-)



själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: