by amanda

| Vardag
Nu har mamma och mormor kommit hem så vi ska alldeles strax fixa det sista och sen börja dra oss ut mot landet. Bil resan är inte så lång, 1 h och 30 min ungifär. Jag bloggar när jag kommer fram i allafall. Vi hörs då, puss&kram !

Jessica

Tack detsamma :) älskar dom blommorna!

Erika

sv; tack :))

Anonym

Fina bilder!

hejannw

ja? :)

Cajsa

varför Nanne och PW!? De har gjort så mycket i mitt liv att jag kan inte göra annat än att älska dem. :)

sandra

Jupp :)

vart har du landställe någonstans?

M A L I N H E

SVAR. äh, det var så lite så!

Fanny

Svar: bara bra:)

♫♪ Sandra T

fina blommor (:

Jenny

fin blomma! Vilken sort?? =)

Linda

ja, jag mår bra.

själv+ :D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: