by amanda

| Vardag
Jag har hjälpt syster att tvätta sitt hår och nu sitter vi och pusslar tillsammans + kollar lite på tv.
Pappa har fortfarande inte kommit hem så jag har inte ätit middag, orkar inte laga mat själv.
Jag kommer att dö av svält :p Haha, men vi hörs senare ! Kisses
JuliaGrönwall

varsågod! :)

Linda

jadu, för att dra en lång historia kort. Vi började snacka på lunar som man hade då:O haha. så fick jag hans msn och sånt, vi snackade varje dag då han hade lov och jag gick hemma bara, så en dag bestämde vi oss för att ses, och vi hade en dejt på bio :) han bjöd på allt. Där efter skickade han ett långt sms till mig och jag blev så glad. Helgen efter träffades vi , och umgicks exakt hela helgen, sen den 17 / 1 -2009 blev vi tsm:D

- Klara

Samma hahaha ;)

jess

tack för kommentaren :)

T O V A

sv; superbra!

D O L L Y

tackar

Cajsa

nej nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag nog. :) kramis!

D A N I E L A ♥

- haha men afan;)

Jessica

Nä inget :)

Nice outfit!

hejannw

shoppat :) själv?

Fanny

Söt tröja! :D



Svar: jo, vet inte om jag klarar av att klippa av allt hår.. XD

Emelie

Söt bild :)



Sv: Va härligt, tack min dag har varit toppen :d

a & s

sv: yesbox. sjdå ? ^^

jjoseeefiin

sv: jaha haha :)

vart bor du?

D O L L Y

:)

JuliaGrönwall

vet inte får se själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: