by amanda

| Vardag

jag har jätte tråkigt men orkar fortfarande inte gå ut. mitt dålig humör har lagt sig lite så det känns helt okej nu. kollade på dear john tidigare eftersom jag började kolla på den för någon dag sen så såg jag klart den idag. jag har även kollat på halva it's complicated men nu orkar jag inte mer. ska försöka hitta något att äta så vi hörs senare. kisses

tråkigt med webbcam bilder jag vet, men tar ju inga nu när jag sitter ensam hemma.
bilden är tagen igår i allafall.

Jessica

:) gör du?

Jessica

Nä inte mycket :)

Anonym

ingen fara :)

aww

tss okej :D

aww

brukar skriva s ;)

Jessica

Japp :)

S.

Dear John verkar bra :)

Jessica

Okej hihi tack :D

Jessica

RAAAAAKT! haha :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: