by amanda

| Vardag
Idag har det varit en otroligt låång dag ! Efter att ha mött Elin så drog vi snabbt till ica och köpte jordgubbar och sen drog vi oss vidare till fältet där vi satt och hade lite picknik. Det var hur mysigt som helst. Efter ett tag drog vi hem till mig, chillade lite och sen gjorde vi pannkakor. Vi satt hemma, töntade oss med mina gamla kläder och sen drog vi ut och träffade Leonard och Muffe. Vi var med de en kort stund och sen gick vi hem igen. Satte på film och sen åkte Elin hem. Jag packade eftersom jag ska till landet imorgon, men kommer hem på söndag och har dator med mig. Efter packning hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här. Imorgon ska jag till tandläkaren 09.10 för att kolla min tand som det typ lossnat en bit av och sen ska jag träffa Muffe. Men jag bloggar imorgon för jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Är inte speciellt trött men måste orka upp imorgon + att jag har riktigt tråkigt. Godnatt på er, pussar amanda <3

awwv

kul!

Cajsa

då är det syrrans tur att ta studenten. :P

Anna

sv: tack :)

Idag har jag gjort mitt sista prov och lämnat in mina sista uppgifter, underbart. For sedan ut och sprang och har inte gjort mycket mer, du då ?

jjoseeefiin

sv: allt är bara bra, själv?

S.

Trist med tandläkaren.

sandra

Japp:)

allt bra idag då?

MATILDA

haha , men jag har inte så bra koll på biofilmer (A)

LINDAVIOLA!

sv; haha, nej :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: