by amanda

| Vardag

aww

va bra :D

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

har pluggat mkt i dag med... full rulle nu ända fram till fredag! .. får se hur det går..

:D



JuliaGrönwall

om du går in på här på min blogg så har jag lagt upp en bild



http://jjuliag.blogg.se/2010/june/highscore-bitches.html



:)

w :)

okej :)

hur äre för dig då?

Cajsa

jag tänkte gå och lägga mig nu jag.. :) kramis!

erika

jahaokej, då ska jag kolla:)



Vad bruna ben du ser ut att ha! Eller är det du?

milia ♥

lungt :D

Linda

Nej i SKåne:D

D A N I E L A ♥

- inte mycket,själv:)?

i

Söt bild! :D

tack.

S.

Snygg outfit.

Nathalie

åh vilken fin blus du har på dig!

Emelie

Fint! :D



SV: ja okej, nej faktiskt inte, var den bra?? :D



Ah, lite synd :(

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Noha -bieberfever.

Hej, fin blogg!



Jag har en blogg där jag BARA skriver om kändisar & just nu har jag frågestund, skulle vart snällt om du ställde några frågor.



Bloggen handlar om de flesta ungdomskändisarna och äldre också!



direktlänk:http://jbieberdaily.blogg.se/2010/june/ask-me-anyyything.html#comment



TACK(L)/NOHA



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: