by amanda

| Vardag

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är inte speciellt trött men har inget mer att göra på datorn så då stänger jag hellre av. Imorgon i skolan så ska vi till ett museum och sen se på cosmonova. Sen klockan halv 5 är det skolavslutning !! Så skönt :) Efter det drar jag, min familj + filippa och hennes familj till en resturang så det blir super mysigt ! Jag bloggar så fort jag kan. Puss på rumpan !

skolavslutning 2009.

w :)

inte så mycket alls, och du? :)

Nathalie

svaren på del 1 är uppe:D

Cajsa

åh...funderar på att gå och lägga mig.. :P har sååå tråkigt..xD

i

Absolut!

Kramen

JuliaGrönwall

Nee (:

E M A

hhihihi :D

erika

Jag gissar att du har sett den? Var den bra?:)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

va tycker du om dagen outfit?

LINDAVIOLA!

sv; själv då :)?

Johanna

Snygg blogg och nice header! :)

S.

Härligt att sommarlovet börjar snart.

Linda

jaa:)

men som sagt , det kommer nog komma så fort båda har en fast inkomst :)

daaniela

- haha :)

linda

a hyfsat förutom att jag är förkyld! sjd?:)<3

hejannw

tack ;)

thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; jo de är bra, självdå?:)

ronja

fina ni var :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: